„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”
„Instytucja Zarządzająca Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 – Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi”
„Operacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Schematu II Pomocy Technicznej „Krajowa Sieć Obszarów Wiejskich” Plan operacyjny na lata 2020 – 2021 Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020”
Termin realizacji od 01 marca 2021 r. do 30 czerwca 2021 r.
Partner wiodący: MTR Międzynarodowe Targi Rzeszowskie Robert Bielówka z siedzibą w Rzeszowie.
Dodatkowi partnerzy KSOW:
Sagier Sp. z o.o.
Kwota dofinansowania: 47 540,00 zł
Podstawowymi celami Programu są:
Wyróżnienie i promocja wysokiej jakości produktów spożywczych odznaczających się tradycyjną metodą wytwarzania, szczególnymi walorami jakościowymi, smakowymi, zapachowymi i ekologicznymi, estetycznie opakowanych, wytworzonych na terenie Podkarpacia, które ze względu na dostępność, oryginalność i popularność wśród konsumentów reprezentują poziom nieprzeciętny, godny do naśladowania. Program ma doprowadzić do powstania rynku produktów o wysokiej jakości i wyjątkowości, oferowanych przez producentów działających na terenie Polski, oraz kreować pozytywny wizerunek w świadomości klientów.
Promocja oryginalnych i nowoczesnych rozwiązań technicznych i technologicznych w zakresie przetwórstwa rolno - spożywczego, upowszechnianie wysokiej jakości maszyn do przetwórstwa spożywczego, nowatorskich technologii produkcji rolnej i spożywczej, dających produkty o wysokich właściwościach uwzględniających standardy ekologiczne.
Propagowanie działań kreujących pozytywny wizerunek produktów rolno-spożywczych wytworzonych na Podkarpaciu i Małopolsce celem zwiększenia zainteresowania odbiorców i kontrahentów oferowanymi artykułami, jak również ułatwienie wyboru towarów wysokiej jakości o przystępnych cenach. Utrwalanie i pogłębianie lojalności konsumentów do produktów wyprodukowanych w w/w regionach.
Formy realizacji operacji:
Prasa, materiały drukowane (plakaty) są nadal skutecznym narzędziem dotarcia do obszarów wiejskich. Są one idealnym uzupełnieniem informacji oraz publikacji umieszczanych w internecie. Cel operacji zostanie osiągnięty poprzez wzrost świadomości osób zamieszkujących obszary wiejskie oraz dzięki informacji o możliwościach wyróżnienia własnych wyrobów rolno-spożywczych.
Przewidywane efekty
Podstawowy efekt sugerowanej operacji to uzyskanie przez wytwórców rolnych ważnego narzędzia marketingowego w postaci certyfikatu Agro Polska, co w konsekwencji doprowadzi do wzrostu zapotrzebowania na te wyróżnione produkty rolno-spożywcze.
Kolejnym efektem będzie powstanie rynku produktów o wysokiej jakości i wyjątkowości, oferowanych przez producentów działających na terenie Podkarpacia i Małopolski, oraz kreowanie pozytywnego wizerunku w świadomości klientów.
Efektem natychmiastowym i mierzalnym jest otrzymanie w roku 2021 minimum 20 nowych certyfikatów Agro Polska na Podkarpaciu i w Małopolsce.
Zostań Partnerem Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich
Odwiedź portal KSOW – http://ksow.pl